
Акценти
- На челно място в класацията си остават свинските пържоли и шницели
Производителите инвестират все-повече средства в рекламите на говежди продукти
Много често в потребителската кошница на почит е свинското месо. Независимо от разпространяващите се болести по животните и ограниченията въведени в тази връзка, вкусът на хората не се влияе и променя толкова лесно. Експертите по-хранене съветват да консумираме по-чисти меса, без много мазнини, но и тази препоръка остава някъде назад в съзнанието ни, когато започнем да изготвяме списъка за покупки.
Според статистическите данни, не само у нас, но и в други европейски страни, свинското месо е сред предпочитаните. Разглеждайки брошурите на големите търговски вериги все по-често срещаме говеждо, агнешко и други видове меса. Рекламата на продуктите от тази група храни стремглаво привлича потребителския интерес. Ясна е тенденцията, че производителите инвестират все повече средства, за да привлекат вниманието на своите клиенти. Пазарът ни показва, че потребителския интерес расте, когато продуктите са представени добре.
За година се наблюдава разлика в интензивността на рекламиране. На челно място в класацията си остават свинските пържоли и шницели. Интересното е, че изостават продукти като маринованите пържоли, които се консумират повече през летните месеци. Набира популярност смесеното мляно месо, което често присъства в брошурите на големите хранителни вериги.
Търговията на дребно много добре очертава тенденциите на променящото се потребителско търсене. Същевременно и го провокира, популяризирайки продукти, които в последствие по-лесно влизат в списъците ни за покупки.