Как да задвижим метаболизма с няколко лесни стъпки » Съвети в земеделието

октомври 31, 2020

Как да задвижим метаболизма с няколко лесни стъпки

Акценти

  • Избягвайте преработените храни и органичните продукти с тънка кожа сред плодовете, месото и млечните продукти

Навършването на 30 може да бъде повратен момент в живота ти.

Кариерата и приятелите ти стават по-сигурни. Може би се замисляш и за семейство.

Освен това, сигурно започваш да усещаш промяна в нивото на енергията си. Метаболизмът ни започва да се забавя с годините.

Според Американски съвет по упражнения базовото ти метабулитно ниво – метаболизмът на твоето тяло – намалява скоростта си с поне 1-2% на десетилетие. Сега е времето да се вземеш в ръце и започнеш да усвояваш здравословни навици. Те ще те карат да се чувстваш енергичен и занапред.

Раздвижи се

„Когато става въпрос за упражнения, различните видове, които можеш да избереш, са от значение“. Това са думи на Джилиан Майкълс, експерт по здраве и лична грижа. Въпреки че насърчава хората да се занимават с физическа дейност, която им доставя удоволствие, и да се придържат към нея, тя обяснява още, че има типове упражнения, които са по-ефективни.

За стимулиране на организма помагат:

  • – вдигането на леки тежести;
  • – високоинтензивни интервални тренировки;
  • – силови тренировки;
  • – упражнения със собствената тежест на тялото (калистеника), които включват мускулните групи.

„Тези техники са най-ефективни. Те работят върху адаптирането на отговор от страна на тялото ти към стреса.“ Тъй като упражненията са форма на физически стрес, грамотното трениране помага на тялото ти да се адаптира към стреса и става по-силно и бързо, добавяйки повече мускулен тонус и енергия.

 

За автора

Сродни публикации